Jak zdobyć Mount Everest swojego mózgu?

Fundacja Edukacji Zdrowotnej i Psychoterapii

Jak zdobyć Mount Everest swojego mózgu?

Warsztaty dla młodzieży 13+

#cel: Warsztaty poświęcone są technikom efektywnego uczenia się, jednak ich uczestnicy dostają więcej – zaczynają rozumieć, dlaczego niektóre techniki „efektywnej nauki” działają, a inne nie. Dzięki warsztatom są stanie wypracować swój indywidualny plan nauki.

#opis
Dlaczego nauka jest jak EVEREST? Dlaczego dopiero piętnasta wyprawa zdobyła Mount Everest? Dlaczego w latach 1953–1969 na szczycie stanęło 21 wspinaczy, a do dnia dzisiejszego już tysiąc? Czy to tylko kwestia rozwoju cywilizacji? Dlaczego mimo rozwoju techniki i zdobytych doświadczeń nadal ludzie giną próbując zdobyć szczyt? Co to wszystko ma wspólnego z nauką i życiowym sukcesem?

Co będziesz miał z naszych warsztatów?

  • poznasz siebie, swoje mocne i słabe strony w nauce
  • poznasz i przećwiczysz techniki uczenia się, przeczące zasadzie „3xZ” (zakuć, zdać, zapomnieć), a co ważne – działające od zaraz
  • będziesz potrafił odsiać chwyty reklamowe od realnych metod poprawy efektywności nauki
  • wejdziesz na ścieżkę dobrych nawyków, które pomogą ci osiągnąć sukces nie tylko w nauce ale i w życiu

#cena, czas trwania

8 godzin lekcyjnych plus przerwy

  • wersja jednodniowa (około 7 godzin zegarowych): 1300 zł
  • wersja 2 dniowa – w połączeniu z warsztatem „Ogarnij się”: 2300 zł.
  • Cena obejmuje koszt materiałów szkoleniowych oraz nagród dla uczestników.

#dla kogo

Aktualnie prowadzimy dwie wersje:

  • Mount Everest Base Camp dla młodzieży 13-14 r.ż.
  • Mount Everest Szczyt – licealiści i młodzi dorośli

#informacje szczegółowe

  1. Czy galaretka może zawojować świat?
    1. Co musisz wiedzieć o swoim mózgu i pamięci, żeby odróżnić puste obietnice od rzeczywiście działających metod i wypracować swój własny styl nauki?
  2. Raz, dwa, trzy… kroki trzy 🙂 czas na konkrety
    1. efektywne notatki
    2. mnemotechniki
    3. mapy myśli i notatki wizualne
    4. rola snu, ćwiczeń, aranżacji przestrzeni
    5. optymalny czas nauki
  3. Czy każde „nie chce mi się” to lenistwo?
    1. Trudny termin „prokrastynacja” – fakty i mity
    2. Co zrobić by chciało ci się tak bardzo jak ci się nie chce?
  4. Nauka w grupie, praca projektowa – wady i zalety. Jak robić to mądrze?

#od uczestników

Warsztaty były bardzo przydatne ze względu na to, że to nie była tylko sucha teoria ale praktyka.

Kacper, 16 lat

Warsztaty bardzo mi się podobały, szczególnie temat o prokrastynacji jest wyjątkowo przydatny.

Ania, 17 lat

Warsztaty przekonały mnie, że mapy myśli są jednak przydatne w nauce. Dziękuję.

Janek, 17 lat

Warsztaty pokazały mi, jak zacząć moją drogę z efektywną nauką, która da dużo szczęścia mojemu mózgowi.

Beata, 14 lat

Zajęcia super, ciekawy temat, choć dla mnie zbyt krótki był o dobrym spaniu, jak to pomaga w nauce. Chciałabym się dowiedzieć, jak lepiej spać.

Julka, 15 lat

#prowadzący:

  • Bogna Białecka
  • Aleksandra Maria Gil
  • Dawid Radomski

Zobacz podsumowanie jednej z realizacji programu:

Podsumowanie warsztatów efektywnej nauki "ZDOBĄDŹ MOUNT EVEREST SWOJEGO mózgu" w Trzemeszno. Serdecznie pozdrawiamy uczestników.

Opublikowany przez pytam.edu.pl Wtorek, 11 grudnia 2018

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *